19 August 2013

Selamat Kembali Ke Sekolah


Hari ini bermulanya sesi persekolahan penggal ke-2 setelah dua minggu cuti sekolah dan hari raya. Penggal ini akan lebih sibuk kerana guru-guru akan memberikan lebih tumpuan kepada persediaan untuk menghadapi peperiksaan UPSR, PMR, SPM dan STAM.

Cikgu Laili sudah kembali bertugas hari ini

Bagi anda yang ingin mendapatkan maklumat tentang peperiksaan, bolehlah merujuk entri berikut :
Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan "Selamat Kembali Ke Sekolah" buat semua pembaca blog ciklaili.com, terutama kepada guru-guru dan para pelajar walau di mana saja anda berada.
 

20 comments:

  1. Harap anak murid bersemangat melangkah ke sekolah pagi ini. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ramai yang tak sabar nak jumpa kawan2 & guru2 setelah 2 minggu bercuti..

      Delete
  2. tadi ada anak buah yang menangis tak nak pergi sekolah. kan dah lama bercuti. penangan kuih raya tak habis lagi.hahahaha!

    ReplyDelete
  3. selamat kembali ke sekolah kepada cik laili dan anak2 YB juga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih..seronoknya dah kembali ke sekolah

      Delete
  4. Anak murid ramai yang lemau hari ni..hehe

    Selamat bertugas kembali

    ReplyDelete
  5. ANak murid dan cikgu lemau gak. Hehe.. Get ready for SPM trial. :)

    ReplyDelete
  6. Hehe, budak-budak mesti terasa malasnya untuk sekolah setelah 2 mingg raya sakan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dalam pada malas tu mereka tetap ke sekolah juga..syabas

      Delete
  7. Selamat bertugas cikgu... juga selamat hari raya...maaf zahir dan batin...untungnya cikgu sekolah boleh cuti raya dua minggu

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih. selamat hari raya buat saljuhumairah..

      Delete
  8. Selamat bertugas kembali... lepas ni mesti ada jamuan hari raya pulak kan.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih KiD. bukan setakat jamuan raya di sekolah, tapi jamuan raya untuk taman perumahan pun ada juga :)

      Delete