Penafian


Blog ciklaili.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berdasarkan kepada pendapat peribadi semata-mata. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja dan sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca. Sila pastikan anda berfikir terlebih dahulu sebelum menulis komen di mana-mana entri. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Pemilik blog juga tidak menjamin 100% ketepatan maklumat yang dinyatakan di dalam mana-mana entri. Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Penggunaan gambar atau petikan entri sebahagian atau sepenuhnya tanpa izin atau tak dikreditkan kepada pemilik blog adalah dilarang sama sekali. Sila nyatakan sumber dengan memberi BACKLINK kepada blog ini sebagai tanda penghargaan dan terima kasih


Sumber  : www.ciklaili.com


"Berbloglah secara berhemah dan hargai hasil kerja orang lain..."