Samsung Galaxy Tab 8.9 : Gadget Tahun Baru 2012 Dari Celcom

Tahun baru 2012 bakal tiba dalam beberapa hari saja lagi. Bagi yang inginkan sesuatu yang baru (selain buat azam baru untuk tahun 2012), Samsung Galaxy Tab 8.9 ini adalah gadget terbaik yang perlu anda miliki. Jom tengok bagaimana rupa Samsung Galaxy Tab 8.9.

Macammana? Menarik, kan? Cuba lihat video ini pula :



Ciri-ciri menarik Samsung Galaxy Tab 8.9
- Android 3.1 (Honeycomb) 
- 8.9” touch screen display
- 1.5GHz dual-core processor
- 2MP front camera, 3MP rear camera
- Thinner (8.6mm)
- Lighter (453g)
- 16GB internal memory
- Supports Wi-Fi and 3G 

Samsung Galaxy Tab 8.9 ni  tidak terlalu besar dan kecil, memang selesalah nak pegang dengan kedua-dua belah tangan. Sudah pasti bila ada gadget canggih begini, anda juga perlukan the best network connection and widest coverage in Malaysia - Celcom. Barulah seronok untuk melayari internet pada bila-bila masa.


Bagi anda yang ingin memiliki Samsung Galaxy Tab 8.9 atau boleh juga dihadiahkan buat yang tersayang, Celcom menawarkan harga serendah RM1,288 dan bayaran bulanan tidak sampai RM100 pun.



Apa yang anda tunggu lagi? Hujung-hujung tahun ni mesti ramai yang dapat bonus jadi bolehlah anda memiliki gadjet tahun baru ni di mana-mana cawangan Celcom seluruh Malaysia. 


Selain Samsung Galaxy Tab 8.9, terdapat juga Samsung Galaxy Tab (7") dari serendah RM668 dan Samsung Galaxy Tab 10.1 dari serendah RM1,468

Maklumat lanjut tentang Samsung Galaxy Tab 8.9, boleh anda dapatkan di http://www.celcom.com.my/smartphones/.

48hours sponsored post ini dibawa khas oleh ciklaili.com

Post a Comment

3 Comments

  1. Teringin nak miliki 1 tp setakat ni tak mampu lagi..

    Mampu tengok jela :)

    ReplyDelete
  2. Myra : takpe..ada rezeki nanti boleh beli

    ReplyDelete
  3. laili , anys nak buat contest , boleh sponsor apa2 tak ? dapat menarik pengunjung ke blog ini juga kalau sudi sponsor :)

    ReplyDelete