16 November 2014

Jadual Pembayaran Gaji Bulanan Tahun 2015

Anda mungkin sedang mencari maklumat tentang jadual gaji 2015. Di dalam entri ini saya kongsikan Jadual Pembayaran Gaji Bulanan Tahun 2015 sebagai panduan dan rujukan penjawat awam di luar sana. Jangan lupa untuk kongsikan jadual ini dengan rakan-rakan yang lain. 

Entri berikut mungkin berguna bagi merancang percutian anda bersama rakan-rakan dan keluarga tersayang :



5 comments:

  1. terima kasih...perkongsian yang penting untuk saya dan rakan sekerja

    ReplyDelete
  2. Tiap-tiap bulan tak sabar tunggu gaji

    ReplyDelete
  3. Harap ada kenaikan gaji tahun hadapan macam diminta oleh Cuepacs :)

    At least 10% pun dah ok sangat kan

    ReplyDelete
  4. xde makna kalau naik gaji pastu harga barang pun ikut naik...gaji sejuta harga barang pun jutaan jugak = 0

    ReplyDelete
  5. xde makna gaji naik kalau barang pun naik...gaji sejuta tapi barang pun jutaan jugak = 0 faedah,,,hahaha....buat berat poket bawa duit juta2 je hahaha

    ReplyDelete