Iklan Nuffnang : Celcom Blue Bear™ dan menang RM10,000

Kali ni saya nak cerita tentang iklan nuffnang : Celcom Broadband yang sedang melancarkan promosi Collect Celcom Blue Bear™ dan berpeluang untuk menang RM10,000 setiap hari. Kalau anda nak tahu, iklan nuffnang ni memang selalu ada di blog2 yang saya selalu kunjungi. Hari ni, tiba2 iklan Celcom ni baru muncul di blog saya. Terima kasih banyak2 nuffnang :) Cuba tengok Blue Bear di bawah ni, cute kan?












Waktu mengarang entry ni, saya berdoa moga2 RM10,000 tu boleh jadi milik saya. Siapa yang nak bagi duit sebanyak itu kan? Dah tentulah saya pengguna setia Celcom Broadband sejak tahun 2008 lagi. Sila baca entry tentang Celcom Broadband saya yang baru

Bagaimana caranya?

If you have just registered to one of the selected Celcom Broadband plans or purchased additional volume of 5GB, you are now eligible to get a chance to take home RM10,000 and the Celcom Blue Bear™.
Terdapat 2 katogari untuk berpeluang mendapat hadiah lumayan ni : Pengguna Baru & Pengguna Lama. Untuk maklumat lanjut sila dapatkan di SINI. Jom sama2 dapatkannya!

Post a Comment

0 Comments