5 Blog Pilihan ciklaili.com (Part 8)


Mungkin ada di antara blogger yang menyertai Bloglist Setahun Dari ciklaili.com tertanya-tanya bilakah tiba giliran mereka untuk diperkenalkan kepada pembaca blog ini. Jangan risau...sampai masanya nanti, saya akan perkenalkan juga blog anda. Tunggu ye...

Setakat bulan Jun 2013, seramai 61 blog telah menyertai bloglist ini dan 36 blog telahpun diperkenalkan. Terima kasih diucapkan di atas sokongan anda semua.

Untuk blog pilihan kali ini, saya ingin memperkenalkan 5 blog yang mempunyai keunikan masing-masing. Kalau nak tahu apa keunikan setiap blog ini, anda kenalah berkunjung ke blog tersebut. Jom sama-sama berkenalan dengan mereka.

 1. My Arrazi








2 blog bertuah yang terpilih untuk menjadi penulis jemputan ciklaili.com : 

My Arrazi dan Blog Untuk Semua

TAHNIAH..

Penulis jemputan boleh menulis apa saja entri berbentuk :

1. peribadi, keluarga & anak-anak
2. catatan percutian & pengalaman
3. perkongsian ilmu - tip, panduan, resepi, petua dll
4. hasil nukilan - cerpen, sajak, pantun
5. promosi blog termasuk segmen, contest & perniagaan online 

  • Entri boleh ditulis menggunakan bahasa Melayu atau bahasa Inggeris dan digalakkan untuk menggunakan tatabahasa yang betul. 
  • Entri berbentuk fitnah, hasutan, perkauman, kontroversi, politik, lucah dan artis adalah dilarang sama sekali.
  • Gambar dan pautan yang bersesuaian adalah dibenarkan.
  • Entri yang diterbitkan akan menerima bayaran saguhati dari pihak ciklaili.com.
Sila e-mailkan draft entri anda ke ciklaili@yahoo.com

5 Blog Pilihan ciklaili.com (Part 8) 5 Blog Pilihan ciklaili.com (Part 8) Reviewed by cik laili on Saturday, June 08, 2013 Rating: 5

24 comments:

  1. Peluang untuk mendapat backlink dengan menulis entri. Win-win situation.

    ReplyDelete
  2. waaaa... ada penulis jemputan. hebat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penulis dipilih secara rawak dari 5 blog pilihan.

      Delete
  3. Terima kasih cikgu. Saya akan fikirkan entri yg berguna utk pembaca ciklaili.com

    ReplyDelete
  4. Wahhh.. Penulis jemputan seperti berminat. Andai dapat peluang ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh je. Tunggu pengumuman dari saya dalam entri yg akan datang..

      Delete
  5. amboi!!!! dah part 8 dah. seronok singgah sini =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masih ramai yang belum diperkenalkan. Tunggu..

      Delete
  6. satu idea yang bagus
    peluang yang ada juga bagus
    moga2 terus meriah dan berjaya

    ReplyDelete
  7. wahh..ramainya penulis jemputannn..

    ReplyDelete
  8. terbaik tu ciklaili dah tolong reviewkan.

    ReplyDelete
  9. sabar menanti giliran saya pula ;)

    ReplyDelete
  10. Maafkan saya kerana lambat baca komen cik laili..saya sibuk skunk ni..xsempat nk kemaskini blog..papepon terima kasih kerana mencalonkan blog saya..hehe :)

    ReplyDelete
  11. Ambe gi terjah blog2 ni...

    rugi tak kenal blog cik laili ni awal2..hehe

    ReplyDelete
  12. boleh terjah blog diorang nih ^_^

    ReplyDelete
  13. Terima kasih banyak-banyak Puan Laili. Insya Allah, saya akan usahakan untuk menulis artikel tersebut.

    ReplyDelete
  14. Agaknya bilalah blog Asyrof akan masuk carta blog Cik Laili ya? ..

    Asyrof akan cuba.

    Menarik ni jadi Penulis Jemputan.

    ReplyDelete
  15. Salam.

    Nampaknya blog pilihan kali ini semuanya lelaki ye?.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.