Flash Sale & Big Bonus 12.12 Dari Bookcafe.com.my

Bagi anda yang biasa membeli buku secara online pasti sudah tidak asing lagi dengan website Bookcafe.com.my (Bookcafe). Bookcafe merupakan kedai buku online yang menawarkan ribuan tajuk buku terbaik dalam bahasa Melayu. Selain itu, Bookcafe juga memberikan diskaun berganda, penghantaran percuma ke seluruh Malaysia serta servis yang cekap dan mesra untuk membantu para pelanggannya.

Maklumat tentang Bookcafe 
  • Bookcafe telah beroperasi sejak tahun 2007 bertujuan memudahkan pembaca buku untuk mendapatkan buku-buku terbaru dan terbaik yang diterbitkan oleh pelbagai penerbit buku. 
  • Bookcafe merupakan kedai buku online yang menggunakan setiap teknologi terkini yang ada dan mengaplikasikannya untuk memudahkan para pelanggan membeli buku secara online.
  • Bookcafe menerima pembayaran melalui pelbagai saluran dengan sistem MOLPAY dan juga menyokong penggunaan Paypal selain dari kaedah konvensional iaitu bank-in secara manual.
  • Dari segi penghantaran pesanan, Bookcafe menggunakan perkhidmatan POS LAJU untuk memastikan setiap buku kami sampai ke alamat yang ditetapkan pembeli.
  • Untuk memastikan pesanan sampai dalam keadaan selamat kepada pembeli, Bookcafe mengaplikasikan kaedah pembungkusan yang sangat teliti. Penggunaan air-bubble untuk membungkus buku-buku yang dipesan pelanggan untuk memastikan ianya dapat menyerap sebarang hentakan yang mungkin berlaku dalam proses penghantaran buku.

Di dalam entri ini saya ingin kongsikan satu berita gembira untuk semua pembaca blog ciklaili.com. Bermula pada 7 - 12 Disember 2017, pihak Bookcafe akan mengadakan :

Flash Sale RM1 
7 Disember 2017 (Khamis) | 11.00 pagi - 1.00 tengah hari (selama 2 jam sahaja)

Flash Sale RM10
12 Disember 2017 (Selasa) | 12.00 tengah hari - 12.00 tengah malam (selama 12 jam)

Apa yang menariknya semasa flash sale ini diadakan pada tarikh dan masa yang telah ditetapkan, anda boleh membeli lebih 100 hingga 200 tajuk buku dengan harga yang sangat murah iaitu RM1 dan RM10.

Big Bonus 12.12 (7 - 12 Disember 2017)
Bookcafe menawarkan diskaun hebat ke atas buku mengikut jenis bermula dari 10% hingga 80%. Berikut adalah senarai diskaun mengikut jenis buku / produk :

80% - 60% diskaun untuk tajuk buku terpilih
50% diskaun untuk novel dan buku umum
40% diskaun untuk buku agama, bisnes dan kanak-kanak
35% - 45% diskaun untuk CD & DVD
10% diskaun untuk buku baru dan semua buku


Click banner di bawah untuk maklumat lanjut tentang
Flash Sale & Big Bonus 12.12 Dari Bookcafe.com.my

* Jangan lupa untuk mendaftar terlebih dahulu sebelum anda boleh membeli buku di Bookcafe.

 Flash Sale & Diskaun Bookcafe.com.my

Bukan itu sahaja, dengan pembelian minimum RM100 dan ke atas, anda juga berpeluang untuk mendapatkan buku secara percuma dari Bookcafe. Menarik bukan?


Jadi, jangan lepaskan peluang anda untuk membeli buku dengan harga yang murah dan menjimatkan. Apa yang anda tunggu lagi? Jom sama-sama kita membeli buku secara online di Bookcafe.com.my!

Post a Comment

0 Comments