07 September 2013

5 Blog Pilihan ciklaili.com (Part 10)


Misi untuk memperkenalkan blog-blog yang menyertai Bloglist Setahun Dari ciklaili.com sudahpun sampai ke part 10. Ini bermakna 50 buah blog telah diperkenalkan kepada pembaca blog ini. Bagi yang masih belum diperkenalkan, janganlah bersedih pula kerana giliran anda akan tiba juga nanti. Jom kita berkenalan dengan 5 blog bertuah yang menjadi pilihan saya kali ini : 








 
 5.  Zie Fauzi

 
2 blog bertuah yang terpilih untuk menjadi penulis jemputan ciklaili.com : 

Nabiela Biela dan Zie Fauzi

TAHNIAH..

Penulis jemputan boleh menulis apa saja entri berbentuk :

1. peribadi, keluarga & anak-anak
2. catatan percutian & pengalaman
3. perkongsian ilmu - tip, panduan, resepi, petua dll
4. hasil nukilan - cerpen, sajak, pantun
5. promosi blog termasuk segmen, contest & perniagaan online 

  • Entri boleh ditulis menggunakan bahasa Melayu atau bahasa Inggeris dan digalakkan untuk menggunakan tatabahasa yang betul. 
  • Entri berbentuk fitnah, hasutan, perkauman, kontroversi, politik, lucah dan artis adalah dilarang sama sekali.
  • Gambar dan pautan yang bersesuaian adalah dibenarkan.
  • Entri yang diterbitkan akan menerima bayaran saguhati dari pihak ciklaili.com.
Sila e-mailkan draft entri anda ke ciklaili@yahoo.com

23 comments:

  1. Replies
    1. lama mereka menunggu giliran untuk diperkenalkan kepada pembaca blog ini..

      Delete
  2. Replies
    1. jangan lupa tinggalkan komen di blog mereka ye..

      Delete
  3. tahniah pada yang terpilih..rajin diorang ni ye..:)
    thanks Laili..saya masih ada pada senarai Blog Rakan..juta2 terima kasih my friend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mereka dah lama join bloglist ciklaili.com cuma belum sempat diperkenalkan..
      blog kawan2 'special' sikit. hihi..

      Delete
  4. Wah.. Tahniah kepada mereka yang terpilih ni ye.

    ReplyDelete
  5. tahniah kat diorang ni. untungnye cik laili promote. hehe

    ReplyDelete
  6. tahniah kepada yang terpilih
    lama juga menanti segmen ini

    ReplyDelete
  7. Wah..ramai yang sudah terpilih...tahniah...baru sertai segmen ini..mungkin akan tiba masanya nnti..in sha Allah..www.tepakku.com

    ReplyDelete
  8. wah..kalau saya nak cuba berapa lama masa menunngu ni?

    hehe

    ReplyDelete
  9. tahniah dan semoga terus aktif berblog! tak sabar nak tunggu entri dari blogger pilihan cik laili

    ReplyDelete
  10. awww...terpilih ye... tenkiu cikgu laili.... erkk...nak tulai pasai apa ye... nanti akan difikir2kan... ada dateline tak...

    ReplyDelete
  11. Sukses buat yang terpilih, semoga semakin sukses.

    ReplyDelete