29 May 2013

,

Wordless Wednesday : Sate Kambing


 
On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description.

26 comments:

  1. wah...satay kambing... x pernah rasa lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap sate ni. tapi bagi yang ada penyakit darah tinggi tak digalakkan makan..

      Delete
  2. tak pernah try..

    salam perkenalan ^_^

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Tengok gambar pun dah rasa lapar, kan? Hehe..

      Delete
  4. Replies
    1. Biasa org jual sate waktu malam..kecuali tempat2 tertentu.

      Delete
  5. Belum pernah merasa satay kambing. Takut nak rasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau ada penyakit darah tinggi memang tak digalakkan makan..

      Delete
  6. pernah sekali hari tuh pekena...layan jugak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sate kambing rasanya manis. Tak sama dengan rasa daging lembu.m

      Delete
  7. belum pernah makan lagi sate kambing ni ciklaili

    ReplyDelete
  8. org kata tak boleh makan byk nanti badan rasa panas

    ReplyDelete
  9. Nanti nak ajak si KID tu belanja makan kan sini....mesti dia tahu punya nie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni gambar sate kambing Sekinchan. Gerainya kecik aje. Betul2 berhadapan dengan kedai Anakku Sekinchan. Dekat dgn kedai makan Cina..

      Delete
  10. fuh..memang menyelerakan ni kalau dapat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang sedap rasa sate kambing berbanding sate daging lembu..

      Delete