05 May 2013

Keputusan Rasmi Pilihan Raya Umum PRU13 Mengikut Negeri

Tepat jam 5.00 petang tadi semua pusat mengundi telahpun ditutup dan pada pukul 5.30 petang proses mengira undi pula bermula. Tahniah diucapkan kepada anda yang telah menunaikan tanggungjawab sebagai seorang warganegara Malaysia. Saya sendiri telah ke pusat mengundi pada jam 9.00 pagi. Alhamdulillah...proses mengundi berjalan lancar dan tiada sebarang perkara yang tidak diingini berlaku.


Saksikan siaran langsung melalui Astro Awani dan Malaysiakini. Sila click link di bawah :



Di sini saya kongsikan link untuk mengetahui Keputusan Rasmi Pilihan Raya Umum ke-13 / PRU13 mengikut negeri :

* Sumber : MyUndi http://www.myundi.com.my/

 

18 comments:

  1. Tunggu keputusan penuh. Bertapa depan tv

    ReplyDelete
    Replies
    1. samalah kita..tak sabar nak tahu siapa yang menang..
      selain TV, saya tengok siaran langsung dari Astro Awani di laptop..

      Delete
  2. assalamualaikum ciklaili....x sabar nak menunggu keputusan ni...:)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. hairul..itulah sy pun terkejut macam mana Lim Kit Siang Malam boleh menang... kemana pergi pengikut BN...

      Delete
    2. itulah yg terkejut tu bangsa cha ya nun alif berpaling tadah... kalau macam ni kalau org melayu tak sedar tak taulah..

      Delete
  4. Terlelap didepan tv ketika menunggu keputusan PRU13. Apabila tersedar melihat PM tengah berucap setelah BN berjaya mendapat 2/3 kerusi Parlimen.

    ReplyDelete
  5. Memang ramai orang suka tengok link dari astro awani berbanding channel lain... untuk statistik lebih kemas rasanya boleh rujuk myundi.com.my

    ReplyDelete
  6. Tahniah kepada yang menang. Yang kalah boleh cuba lagi. Hehe

    ReplyDelete
  7. BN tak berjaya mendapat 2/3 kerusi...kalau BN dapat 148 kerusi baru dikira 23 kerusi...so, BN menang majoriti mudah macam 2008...133 kerusi tahun 2013 merosot 7 kerusi berbanding zaman PAK LAH...

    ReplyDelete
  8. selamat berkhidmat kepada semua yang berhormat

    ReplyDelete
  9. Apapun keputusan kena terima dengan terbuka.. :)

    Cuma MJ sedih Penang masih kekal di tangan DAP.. hohohoo

    ReplyDelete
  10. 5 tahun untuk tunaikan aku janji dan manifesto :)

    ReplyDelete
  11. debaran sudah berakhir dan segala persoalan sudah terjawab.

    ReplyDelete