Huggies Dry Pants : “Tukar untuk lebih senang dipakai”

48hours sponsored post ini dibawa khas oleh ciklaili.com

Apabila si manja sudah mula pandai merangkak dan berjalan, agak sukar juga bila tibanya masa untuk menukar lampin. Biasanya si manja perlu dibaringkan semasa proses memakai lampin. Dengan penggunaan Huggies Dry Pants, masalah ini dapat diatasi dengan mudah. Hanya dengan 3 langkah - "koyak, salin dan lepas!" terbukti memudahkan kerja ibu bapa.


Huggies® ialah salah satu jenama penjagaan bayi dan kanak-kanak terkemuka di Malaysia. Ia membekalkan pelbagai rangkaian lampin pakai buang dan lampin seluar kepada ibu dan bayi untuk membantu mengekalkan kulit yang sihat dan membuatkan bayi sentiasa gembira.  

Huggies Dry Pants direka dengan 4 saiz yang berbeza yang memberikan keselesaan kepada si manja. Anda boleh memilih lampin mengikut saiz berikut :

Saiz M : 8 - 10 kg
Saiz L : 8 - 13 kg
Saiz XL : 11 - 16 kg
Saiz XXL : melebihi 14 kg


Pengalaman saya memakaikan Amar dengan Huggies Dry Pants memang sangat mengujakan. Amar memakai Huggies Dry Pants saiz L. Peregang lembut di bahagian tepi lampin memberikan lebih keselesaan kepada Amar kerana ianya seperti memakai seluar. Dengan kata lain, memakai Huggies Dry Pants - “Tukar untuk lebih senang dipakai”. Selain itu Amar bebas bergerak aktif dan yang paling penting ia mampu menghalang kebocoran dan ruam lampin.

  
 No more stuffy bum!

Jangan lupa untuk melayari laman web Huggies www.huggies.com.my dan Like fanpage www.facebook.com/Huggies.Malaysia bagi mendapatkan maklumat terkini serta promosi yang diadakan. Jika anda ingin mendapatkan sampel percuma dari Huggies, sila ke http://www.huggies.com.my/huggies-community/request-a-sample.aspx.

Post a Comment

15 Comments

  1. assalamualaikum ciklaili...senang kerja x payah susah nak pakaikan...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam. bila dapat peluang untuk review & pakaikan Amar dengan Huggies Dry Pants memang terbukti ia memudahkan kerja ibu bapa. bentuknya seperti seluar & mudah untuk dipakai..

      Delete
  2. memang senang... nak cuba juga satu untuk xxl..
    suka aksi model cilik tu... relex jer sporting plak tu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya dapat 3 sampel untuk dicuba. saiz M, L & XXL. saiz L paling sesuai dengan Amar (1 tahun 2 bulan)..

      model saya tu memang sejak lahir dah biasa dengan kamera :)

      Delete
  3. Mifz lebih selesa dengan drypers jer...:)

    ReplyDelete
  4. hi cik laili ..betul laaa, memang sekse nak memakaikan baby lampin biase bile die pandai berjalan ..memang berjoging laaa dalam rumah nak pakaikan die pampers .. :)

    ReplyDelete
  5. huggies mmg best..x pernah pakai jenama lain..tiga2 hero saya menggunakan huggies dari lahir sampai 3thn..pastu stop

    ReplyDelete
  6. senangkan ada dry pants ni...

    ReplyDelete
  7. alahai mudah kan ciklaili, suke tgk gambar2 ni, clear and modelnya sporting sekali hehehe

    ReplyDelete
  8. Pakai sarung sahaja. Mahal sket la dari yg biasa

    ReplyDelete
  9. sekarang dah mudah, cuma kalu ada kemampuan jek boleh...

    ReplyDelete
  10. Saya kurang gemar rekaan yang koyak tepi. Apa bila anak kecil buang air besar tidak boleh digulung dan dilekat semula. Kalau guna Huggies ada kemungkinan najis bersepah didalam beg plastik sampah dan berbau.

    ReplyDelete
  11. Terbaik la huggies dry pants ni senang dipakai

    ReplyDelete