02 January 2013

Jadual Mengajar 2013


Inilah jadual mengajar cikgu Laili untuk fasa pertama. Mungkin ada perubahan lagi selepas ini. Selain subjek Sejarah tingkatan 4 dan 5, saya juga turut mengajar subjek PJPK tingkatan 2. Tahun ini sesi pengajaran & pembelajaran bermula jam 7.30 pagi hingga 3.00 petang.


* Alhamdulillah..dah mula mengajar hari ini.

posted from Bloggeroid

11 comments:

  1. Selamat malam cikgu!
    My fav subjek sejarah....

    ReplyDelete
  2. tahniah ! semoga cikgu dapat jalankan tugas sebagai seorang pendidik dengan hati yang ikhlas apabila mencurahkan ilmu kepada murid2..

    ReplyDelete
  3. cikgu... nak tanya pasal sejarah Melaka boleh tak? :)

    ReplyDelete
  4. selamat menjalankan tugas,, tahun ni hepi dapat 1 kelas f5,, senang focus exam classes..yeah! :)

    ReplyDelete
  5. Wah, sikitnya masa mengajar. Jeles~~ Saya kena mengajar 32 masa. Tahun lepas pun macam tu gak. Huhu

    ReplyDelete
  6. jadual yang padat tu cikgu..saya pun penuh gak ni..tapi tak sampai pukul 1 lebih...yeayy... :-)

    Entri Terkini CPUV Nuffnang Bulan Januari

    ReplyDelete
  7. jadi cikgu ni payah kan..hihi..nak layan kerenah murid lagi .. tapi saya suka sbnrnya

    ReplyDelete