02 January 2013

Jadual Mengajar 2013


Inilah jadual mengajar cikgu Laili untuk fasa pertama. Mungkin ada perubahan lagi selepas ini. Selain subjek Sejarah tingkatan 4 dan 5, saya juga turut mengajar subjek PJPK tingkatan 2. Tahun ini sesi pengajaran & pembelajaran bermula jam 7.30 pagi hingga 3.00 petang.


* Alhamdulillah..dah mula mengajar hari ini.

posted from Bloggeroid

11 comments:

  1. Selamat malam cikgu!
    My fav subjek sejarah....

    ReplyDelete
  2. tahniah ! semoga cikgu dapat jalankan tugas sebagai seorang pendidik dengan hati yang ikhlas apabila mencurahkan ilmu kepada murid2..

    ReplyDelete
  3. cikgu... nak tanya pasal sejarah Melaka boleh tak? :)

    ReplyDelete
  4. selamat menjalankan tugas,, tahun ni hepi dapat 1 kelas f5,, senang focus exam classes..yeah! :)

    ReplyDelete
  5. Wah, sikitnya masa mengajar. Jeles~~ Saya kena mengajar 32 masa. Tahun lepas pun macam tu gak. Huhu

    ReplyDelete
  6. jadual yang padat tu cikgu..saya pun penuh gak ni..tapi tak sampai pukul 1 lebih...yeayy... :-)

    Entri Terkini CPUV Nuffnang Bulan Januari

    ReplyDelete
  7. jadi cikgu ni payah kan..hihi..nak layan kerenah murid lagi .. tapi saya suka sbnrnya

    ReplyDelete

Buku Resepi

Najwa Kurung Moden

Kurung Najwa

Tudung & Jubah SiComel