Jom Sertai Friso "1001 Ideas For Two Contest"

48hours sponsored post ini dibawa khas oleh ciklaili.com

Menjadi seorang ibu merupakan saat yang paling indah bagi seorang wanita. Semasa proses membesarkan anak sudah pasti banyak pengalaman baru yang dilalui bersama si manja. Kadangkala ibu berasa sukar memikirkan apakah aktiviti yang sesuai untuk dilakukan bersama. Oleh sebab itu Friso telah menganjurkan 1001 Ideas For Two yang memberi peluang kepada ibu-ibu untuk berkongsi idea tentang aktiviti yang boleh dilakukan bersama si manja.

 

Friso merupakan jenama produk susu yang dirumus khas untuk :


1)      Ibu mengandung  - Friso Gold Mum

 

2)     Kanak-kanak berumur 1 hingga 3 tahun -  Friso Gold 3


 

3)     Kanak-kanak berumur 4 hingga 9 tahun - Friso Gold 4


 
Friso Gold 4 adalah pilihan saya untuk anak sulung, Amir (6 tahun) kerana susu ini dirumus dengan P2 Dual System yang mengandungi Friso® Synbiotic Agent, kombinasi 2 Prebiotics and 2 Probiotics yang menguatkan sistem ketahanan semulajadi badan si manja. Friso Gold 4 juga mengandungi DHA, AA3 dan SA yang sangat penting bagi pertumbuhan otak.


 Amir menyertai acara sukaneka hari keluarga

Selain itu, Friso juga memperkenalkan konsep Growing Up Together (GUT) untuk menghayati perjalanan seorang ibu dan merupakan platfom bagi ibu bapa dan si manja untuk meneroka serta melakukan aktiviti menarik secara bersama yang dapat memberi pengalaman baru. Friso percaya pengalaman yang dialami oleh si manja itu merupakan guru terbaik bagi mereka.  


Laman web Growing Up Together


 Antara idea-idea yang dikongsikan

Apa yang menarik di laman web ini selain daripada membaca idea yang dihantar oleh ibu-ibu, anda juga boleh sama-sama berkongsi idea tentang aktiviti yang dilakukan bersama si manja dan berpeluang untuk menyertai "1001 Ideas For Two Contest" serta memenangi hadiah-hadiah yang hebat dan lumayan.


 "1001 Ideas For Two Contest" anjuran Friso diadakan bermula 1 Jun hingga 31 Julai 2012 (selama 2 bulan). Semakin banyak penyertaan yang anda hantar maka semakin tinggi peluang anda untuk menang.  Anda hanya perlu menghantar seberapa banyak idea ke laman web ini : http://www.growinguptogether.com.my/mummy-and-me/1001-ideas-for-two/

Berikut adalah hadiah yang bakal dimenangi dan bagaimana cara untuk menyertai "1001 Ideas For Two Contest":
 

Beritahu rakan-rakan anda tentang "1001 Ideas For Two Contest" ini supaya mereka juga dapat berkongsi idea tentang aktiviti yang dilakukan bersama si manja. Ia pasti menyeronokkan apabila idea-idea yang dikongsikan ini boleh dijadikan sebagai rujukan ibu-ibu di luar sana.

Oleh itu marilah bersama-sama berkongsi idea melalui "1001 Ideas For Two Contest" dan hantarlah seberapa banyak penyertaan kerana semakin banyak idea yang anda hantarkan maka semakin tinggi peluang anda untuk memenangi hadiah yang menarik dan lumayan.

Untuk maklumat lanjut, sila lawati laman web Growing Up Together - 1001 Ideas For Two.

Post a Comment

0 Comments