Tarikh Keputusan UPSR 2011 & Semakan Melalui SMS

Keputusan Ujian Penilaian Sekolah Rendah (UPSR) 2011 bakal diumumkan pada 17 November 2011 (Khamis) melalui surat siaran yang telah dikeluarkan oleh KPM. Mereka yang menduduki UPSR 2011 boleh menyemak keputusan di sekolah masing-masing mulai jam 10:00 pagi pada hari tersebut.

Majlis Pengumuman Analisis Keputusan UPSR 2011 pula akan diadakan pada hari yang sama (jam 9.00 pagi) di Bilik Mesyuarat Utama, Aras 6, Blok E8, Kompleks Kerajaan Parcel E, Putrajaya. Anda juga boleh membaca Pengumuman Analisis Keputusan UPSR 2011.

Jika sebelum ini keputusan SPM 2010 boleh disemak melalui SMS, kini semakan keputusan UPSR 2011 juga boleh dibuat melalui SMS dengan cara berikut :


Calon-calon yang berjaya mendapat keputusan cemerlang di dalam UPSR 2011 bolehlah mula membuat permohonan kemasukan ke Tingkatan 1 ke :


Pesanan dari cikgu Laili
"Adik-adik jangan lupa ucapkan terima kasih kepada guru-guru yang telah banyak memberi tunjuk ajar sehingga adik-adik berjaya. Tak lupa juga ucapkan terima kasih kepada ibu bapa/penjaga yang sentiasa memberi dorongan & galakan selama ini..Hadiahkanlah mereka dengan keputusan yang cemerlang di dalam UPSR..."

Post a Comment

3 Comments

  1. Ok, dah tahu cara nak cek nanti..thanks :)

    p/s: jom tukar link bloglist...dah masuk blog ni dlm bloglist sy :)

    ReplyDelete
  2. Elih : Ok..

    SoLy : mungkin anak jiran atau saudara mara ada yg ambik UPSR tahun ni :)

    ReplyDelete