Permohonan Ke Kolej Vokasional, Sekolah Menengah Teknik Dan Sekolah Menengah Vokasional Tahun 2012

TERKINI : Semakan Tawaran  ke Kolej Vokasional, Sekolah Menengah Teknik dan Sekolah Menengah Vokasional tahun 2012

Makluman kepada semua calon Penilaian Menengah Rendah (PMR) 2011, Permohonan ke Kolej Vokasional, Sekolah Menengah Teknik dan Sekolah Menengah Vokasional tahun 2012 telah dibuka bermula  5 September 2011 sehingga 19 Disember 2011. Untuk membuat permohonan, sila click gambar di bawah :



Sila click link di bawah untuk mengetahui :

Post a Comment

10 Comments

  1. hafizal : cuba rujuk syarat permohonan tu :)

    ReplyDelete
  2. bagaimanakah kita hendak mengetahui yang permohonan kita diterima?

    ReplyDelete
  3. maksud anda permohonan anda berjaya ke? anda boleh buat semakan nama yang berjaya melalui laman web yang akan saya maklumkan kemudian ;)

    ReplyDelete
  4. Bila keputusan permohonan dikeluarkan?

    ReplyDelete
  5. Miss Syha : biasanya akan diumumkan sebelum sesi persekolahan bermula. insya Allah saya akan update berita ttg keputusan permohonan ni nanti..

    ReplyDelete
  6. saya mauk mohon dan saya mauk masok kat sekolah itu tetapi saya tak tau dapat tak saya masuk kat situ kerana saya nak ambil alih dalam bidang makanikal.......saya harap sya akan di terima...

    ReplyDelete
  7. saya nak tye kalau nak masuk tu dia mesti lulus berapa dan klau saya lulus tingkatan 3 tahun depan 2013 boleh ke saya mohon?? saye tye je sbb tahun depan saya msk ting3....

    ReplyDelete
  8. untuk permohonan bagi tahun ini, pemohon mestilah telah menduduki peperiksaan percubaan PMR 2011 & memenuhi syarat2 khusus yg telah ditetapkan.

    jika anda lulus dlm peperiksaan percubaan tahun hadapan, sudah tentulah anda boleh memohon (kena tunggu permohonan dibuka terlebih dahulu ye..)

    ReplyDelete
  9. Saya tak tahu pasal permohonan ke SMK Vokasional dibuka dan telah pun ditutp. saya ingatkan kena tunggu keputusan PMR. bagaimana , bolehkah saya buat permohonan sekarang agar anak saya dapat melanjutkan pelajaran ke SMK Vakasional dan bagaimana?
    T/KASIH

    ReplyDelete