Tutorial : Dapat Duit Dengan HeartBeat

Anda pernah dengar tentang HeartBeat (HB)?  HeartBeat merupakan satu laman web yang menyediakan perkhidmatan jualan hadiah secara online disamping boleh menjana pendapatan pasif kepada anda. Bagaimana caranya? Dah tentulah dengan cara promosi kepada kawan-kawan anda. Bagi yang belum memasang iklan HB, jom baca tutorial HB yang saya sediakan :

 

1.  Pergi ke laman web heartbeat (click sini) atau boleh click pada banner yang ada di bawah ni. 




Click pada Let Us Start

2 .Kemudian, click pada Create Account untuk tujuan pendaftaran. 


3. Anda perlu melengkapkan butiran yang dikehendaki seperti jantina, nama, tarikh lahir, alamat e-mail dll dan sesudah selesai, click continue.


4. Setelah berjaya mendaftar, anda perlu click pada [MY HB!Affiliate] dan cari perkataan Online Application di bahagian Participations is Easy and Free.
 

5. Selepas itu, anda perlu mengisi butiran peribadi, blog anda serta cara pembayaran dan click continue.


6. Untuk mendapatkan kod iklan HB, anda boleh dapatkan dengan cara click pada Get A Code dan copy paste pada blog anda. Ada pelbagai jenis iklan dan pilihlah yang bersesuaian.


7. Untuk copy paste code iklan di dalam blog, caranya mudah saja.

Design > Add a Gadget > HTML/Java Script > paste code iklan

Selepas selesai, drag code iklan di bahagian yg sesuai. Untuk dapatkan banner TANPA perkataan Valentine, sila click sini.

Dah cukup RM50.00 bolehlah anda cash out sama ada melalui bayaran cek atau transfer fund. Anda boleh lihat gambar bagaimana pengiraan bayaran HB dalam gambar di bawah :

Post a Comment

1 Comments