03 December 2010

Terima SMS menang RM17,000

Terima SMS menang RM17,000, originally uploaded by ciklaili.

Sedang asyik menonton cerita kartun Mulan bersama Amir, tiba2 saya terima sms ni. Jeng..jeng..jeng. Jom baca sama2 :

"Congratulation"
Your SIM-CARD
B'jaye menangi
RM17,000.00,
From"POWER ROOT"SDN BHD.
No.Siri:778899
Sila call office:
017-8961462
"ORIGINAL"

Macam tak percaya je simkad saya boleh menang besar. Bila tengok butir2 pengirim sms ni, nampak sangat sms ni TIPU.

* Jangan percaya dengan sms yang dihantar oleh orang yang tidak dikenali.

6 comments:

  1. daripada power root? hampeh betoi. nak tipu padapada la -.-'

    ReplyDelete
  2. saff : saya tak pernah beli apa2 produk power root & sertai mana2 peraduan pun. tu yg musykil boleh menang besar..

    ReplyDelete
  3. 17K tu.. hahaha.. org yg anta sms tu pun nak tipu beragak agak la.. hahahaha..

    ReplyDelete
  4. Fyzal : kalau betul dapat 17k tu saya nak cuti 6 bulan :)

    ReplyDelete
  5. saya selalu dpt sms macam tu, ada dari coca cola lah, celcom, astro.

    ReplyDelete
  6. syati : kalau betul2 menang kan best. tapi sah2 sms yg kak leli dpt tu sms tipu..

    ReplyDelete