Terima SMS menang RM17,000

Terima SMS menang RM17,000, originally uploaded by ciklaili.

Sedang asyik menonton cerita kartun Mulan bersama Amir, tiba2 saya terima sms ni. Jeng..jeng..jeng. Jom baca sama2 :

"Congratulation"
Your SIM-CARD
B'jaye menangi
RM17,000.00,
From"POWER ROOT"SDN BHD.
No.Siri:778899
Sila call office:
017-8961462
"ORIGINAL"

Macam tak percaya je simkad saya boleh menang besar. Bila tengok butir2 pengirim sms ni, nampak sangat sms ni TIPU.

* Jangan percaya dengan sms yang dihantar oleh orang yang tidak dikenali.

6 comments:

  1. daripada power root? hampeh betoi. nak tipu padapada la -.-'

    ReplyDelete
  2. saff : saya tak pernah beli apa2 produk power root & sertai mana2 peraduan pun. tu yg musykil boleh menang besar..

    ReplyDelete
  3. 17K tu.. hahaha.. org yg anta sms tu pun nak tipu beragak agak la.. hahahaha..

    ReplyDelete
  4. Fyzal : kalau betul dapat 17k tu saya nak cuti 6 bulan :)

    ReplyDelete
  5. saya selalu dpt sms macam tu, ada dari coca cola lah, celcom, astro.

    ReplyDelete
  6. syati : kalau betul2 menang kan best. tapi sah2 sms yg kak leli dpt tu sms tipu..

    ReplyDelete