Semakan Tawaran Ke Tingkatan 1 Sekolah Berasrama Penuh (SBP) Tahun 2011

TERKINISemakan Tawaran Ke Sekolah Berasrama Penuh (SBP) Tingkatan 1 Tahun 2012

Ini berita baik bagi calon UPSR 2010, ibu bapa dan penjaga yang telah membuat permohonan masuk ke Tingkatan 1 Sekolah Berasrama Penuh (SBP) Tahun 2011, semakan tawaran sudah boleh diakses melalui aplikasi online KPM mulai 21 Disember 2010


Sila click link di bawah dan anda akan terus ke aplikasi online semakan tawaran ke SBP. Hanya angka giliran UPSR sahaja diperlukan bagi menyemak tawaran tersebut.
 

Rayuan : Bagi yang tidak berjaya,  anda boleh mengemukakan rayuan. Keputusan rayuan tertakluk kepada kekosongan tempat yang ada setelah proses pendaftaran murid yang menerima tawaran ke SBP masing-masing.

Surat Tawaran : Surat tawaran rasmi yang mengandungi maklumat lebih lanjut mengenai tawaran dan pendaftaran telah pun mula dihantar ke mereka yang berjaya.

Pendaftaran : Pelajar yang berjaya mendapat tawaran ke SBP perlu mendaftar ke SBP yang berkenaan pada 5 Januari 2011.

Sebarang pertanyaan sila hubungi Bahagian Pengurusan Sekolah Berasrama Penuh dan Sekolah Kecemerlangan, Kementerian Pelajaran Malaysia di talian 03 8321 7400.
"Tahniah kepada adik-adik yang berjaya. Selamat memulakan sesi persekolahan baru di SBP.." - cikgu Laili

Post a Comment

4 Comments

  1. semakan MRSM utk tingkatan 1 2011?

    ReplyDelete
  2. belum ditahui lagi. setakat ini hanya semakan kemasukan utk ting 4, itupun bagi calon Sabah & Sarawak sahaja.

    ReplyDelete
  3. What a great web log. I spend hours on the net reading blogs, about tons of various subjects. I have to first of all give praise to whoever created your theme and second of all to you for writing what i can only describe as an fabulous article. I honestly believe there is a skill to writing articles that only very few posses and honestly you got it. The combining of demonstrative and upper-class content is by all odds super rare with the astronomic amount of blogs on the cyberspace.

    ReplyDelete
  4. salam.. semakan rayuan sbp bile kluar ?

    ReplyDelete