10 October 2010

Header Baru

Sejak saya menggunakan header berkonsepkan ubat batuk ibu dan anak, mesti ada yang tertanya2 dimanakah gambar suami saya? Mengapa tidak dimasukkan sekali. 


Jawapannya mudah. Suami tak nak glamour di blog saya. Hehe! Boleh terima tak jawapan tu? Tengok sajalah header pada blog suami ni. Tak nampak mukanya pun, kan?

Jemput singgah ke blog Lensa Pujangga. Click Sini
Sebenarnya kami jarang dapat ambik gambar bertiga.  Iyelah, waktu saya & Amir bergambar, suami yang akan ambil gambar dan begitu jugalah sebaliknya kalau suami & Amir bergambar, sayalah yang akan ambil gambar pula. 

Hari ni, tergerak hati nak tukar header baru dan masih mengekalkan konsep yang sama - ibu dan anak. Lain kali saya buat header gambar kami bertiga pula ye :)  Tadaa..

3 comments: