18 August 2010

Cara lipat baju paling cepat dan mudah

Antara membasuh, menjemur, melipat dan menggosok pakaian, yang mana paling anda suka? Bagi saya, saya lebih suka membasuh dan menjemur. Saya siap ada teknik lagi tu. Basuh dan jemur baju ikut katogari masing2  supaya senang masa melipat pakaian tu nanti.

Rasanya ramai yang tak tahu teknik nak melipat pakaian paling cepat dan mudah. Waktu berFB tadi, saya jumpa video tentang cara lipat baju paling cepat dan mudah. Lepas ni bolehlah anda terus praktikkan. Selamat mencuba!

Pakaian ini dilipat oleh anak bujang saya, Amir (4 tahun).
Boleh tahan jugalah untuk pertama kali belajar melipat kain :)

 Untuk lihat video, sila click SINI

5 comments:

  1. 4 tahun? sgt pandai lah.. cepat dia blajar kan.. hehe

    ReplyDelete
  2. Pandainya, baru 4 tahun dah tahu lipat kain dengan kemas :)

    ReplyDelete
  3. Bagus2 mmg membantu..yang penting rajin jee hehehe

    ReplyDelete