25 June 2010

Rumah baru

Entry kali ni saya nak berkongsi kegembiraan pertama kali melangkah masuk ke dalam rumah baru. Alhamdulillah, Allah permudahkan segala urusan jual beli rumah ini. Lega rasanya bila dah dapat kunci rumah tu :)

Sebenarnya banyak lagi urusan yang perlu dibuat sebelum berpindah ke sana. Barang2 di rumah sekarang  akan mula dikemas & dikumpul mengikut katogari - sila ikut Tips Pindah Rumah Baru. Insya Allah hujung bulan Julai atau awal bulan Ogos kami akan berpindah ke sana. Nampaknya kami sekeluarga akan menjalani ibadah puasa & berhari raya di  kejiranan yang baru. Err..anda nak tengok rupa rumah baru kami? 

Tadaa...ini dia :)



(pssttt..sila abaikan gambar yang agak senget ni)

6 comments:

  1. alhamdulillah.cantek umah baru.kat area mana+?+

    ReplyDelete
  2. The Red Lover : terima kasih. area Sungai Besar, Sabak Bernam

    ReplyDelete
  3. sebijik cam umah aku kat kl.huhu.berapa ratus ribu nih

    ReplyDelete
  4. kak laili...best2...rumah baru..cun..nnt leh gi lawat ekk..sedia guest room..heheheh

    ReplyDelete
  5. sama pemaju kot jis? sebab tu nmpk serupa :)

    boleh je ayu. dtglah sini..

    ReplyDelete
  6. bestnya... kami pun dah xsabar nak masuk rumah baru gak ni...

    ReplyDelete