Follower yang ramai menunjukkan blog anda BEST!

Salam semua. Fuhh! Hari ni mood saya sangat rajin. Belum cukup 2 jam dah gatal tangan nak pos entry baru. Ni gara2 ruangan CHIT CHAT saya tu lah : 

9 Jun 10, 07:46 AM
matdin: alamak.. cmne nk follow?? xnmpk follower pun ngee...

Sebenarnya saya memang tak gunakan widget follower tu sebelum ni sebab tak yakin yang saya ada pengikut. Hehe! Boleh terima tak alasan saya tu? Saya lebih suka ikut orang (jadi follower). Tapi, secara psikologinya bila pengunjung datang ke blog & lihat bilangan followers yang ramai dah tentulah tanggapan pengunjung tu macam ni, "wah! mesti blog dia ni best. sebab tu ramai yang ikut". 


Jadi, mulai hari ini saya akan mula pasang widget followers untuk lihat adakah blog saya ni BEST. Sudi-sudikanlah jadi follower saya ye :)

Post a Comment

6 Comments

  1. wah dah lama ek blogging? ni baru first masuk :)

    ReplyDelete
  2. Tak juga rasanyer..kekadang hanya untuk follow balas semula..kalau org tu follow blog kita... ada juga yg ramai follower tp visitor kurengggg sahaja..camna tu? dont jugde book by it cover...kan

    betul tak kak?..salam kenal dan salam singgah...

    ReplyDelete
  3. Fitrihadi : lama jugalah tapi blog suka2 je. jgn serik datang lagi ye :)

    Haslina : mungkin jugalah. mcm akak ni sejak dulu tak pernah pasang widget followers tu. ntahlah..setia mengikut orang & bukan orang ikut kita.

    salam perkenalan juga :)

    ReplyDelete
  4. dulu pun sy xletak follower widget tu.. tp senyap2 tengok ada 2 follower.. xtau la diorg follow camne.. skg ni baru sy letak widget tu..

    ReplyDelete
  5. chekna : wah! dalam diam ada juga silent follower tu :)

    ReplyDelete